Anmeldelser

Elsket af bilister i hele Vestjylland

Ægte ord fra ægte kunder.

"Super dygtig og virkelig grundig. Kan virkelig anbefales 🙌 det blev ikke sidste gang for os 🙌 vores bil blev så flot"

Sisse B.

Hvide Sande

"Super flot arbejde 👍😃 kan helt klart anbefales."

Klaus Omer

Holstebro

"Flot resultat 👌👍 Sød og rar ung mand med smil på læben. Jeg fik en lille fin gave oveni med microfiberklud, kiks og lækker chokolade 😋"

Mette F.

Vemb

"Jeg havde besøg af FF Shine and Ride og sikke en oplevelse 🤩 Vi havde begge biler inde til rengøring og det var ikke en nem opgave at begynde på. Jeg var super godt tilfreds med resultatet 💪🏼 det hele blev gjort på vores hjemme adresse hvilket gjorde det dejlig nemt da alt kunne gøres imens vi arbejdede. Tusind tak for fantastisk service det kan varmt anbefales 💪🏼"

Catharina K.

Lemvig

"Bilen fik en superfin indvendig rengøring af Fabian fra FF Shine and Ride hjemme hos os selv i dag! Nemt og god service! Kan kun anbefales!"

Hanne L.

Tvis

"Det er ikke tit jeg bliver positivt overrasket mere, og slet ikke over kvalitet og service. Men det blev jeg virkelig i dag. Fabian har virkelig gjort et fantastisk stykke arbejde og jeg er så tilfreds. At han så er en høflig og rar ung mand oven i, det gør bestemt heller ikke noget. Tak for en virkelig god oplevelse ved at have bestilt dig til at ordne min bil. Bedste anbefaling fra mig."

David J.

Ulfborg

Book nu